Totalt antall sidevisninger

onsdag 4. april 2012

Dag 21 og 22 på Mallorca april 2012

Hei alle sammen :-)

Da er jeg tilbake på mallorca igjen. Sist blogg ble satt som dag 18.. jeg var her nede på dag 19 og 20 også. Endte på den første turen på 1150 km.

De to ukene jeg var hjemme gikk med til mye rare forefallende oppgaver.. dagene gikk unna som bare det.
Men noen få treningsøkter ble det også tid til. Hadde 2 korte sykkelturer på til sammen 110 km. En skitur på 25 km, en spinningtime og en masse massage og behandlinger. Var også på NIMI Ullevål en tur, fikk hjelp ang tøyeøvelser osv. De mener at kneproblemene mine kommer av for kort og stram muskulatur i bena.

I går tirsdag kom vi ned til Mallorca tidlig på dagen, etter en kort forsinkelse på Gardermoen pga streik i Frankrike. Jeg og Kirsti (Ruud) satte oss på sykkelen i 15 tida og fikk til ca 85 km. Bar nordover til Petra og tilbake. Snittfart på ca 30 kmt.

I dag på dag 22 ble vi med Lillehammer CK på tur, de hadde med seg juniorer og ungdommer, sistnevnte hoppet av etter et par mil, rolig og fint tempo som økte gradvis etter hvert. Noen morsomme småspurter ble det også, og gamlefar ble absolutt ikke sist av ungkalvene
Kjørte til Felanix og opp høyden og klatringen til San Salvador. Lunsjet i Felanix etter "toppturen"

Bar deretter hjemover og rett på Dinos for en øl på meg og cola på Kirsti.

Dro deretter til Palma by og hentet de nye sykkelbrillene mine, hvite Nike briller med styrke. Så tøffe atte...



                                                                    Skjønnheten og udyret ;-)



                                           På toppen av San Salvador med Lillehammer syklistene



Kirsti i dyp transe... Auuummmm!!!!


Har til nå i år syklet 1455 km. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar