Totalt antall sidevisninger

fredag 6. april 2012

Dag 24 på Mallorca april 2012

                                                      Langtur i heftig regn og motvind






Blir ikke så lange bloggen i kveld, da bloggeier heller føler for å gjøre andre ting :-)

Startet sammen med samme gjengen som i går, Marcus, Hannes og Ronny med flere .. hadde en veldig fin tur opp til Llucmajor, videre til Campos og til slutt Santany der vi lunsjet. Bena var ikke topp i dag, og farten var litt i høyeste laget for meg når jeg skal ha rolig langtur, helst i pulssone 1. Så etter lunsjen takket jeg for selskapet og kjørte for egen maskin solo videre vestover langs kysten mot Palma. Hadde kjørt 45 km før lunsj, og ble ca 60 km etter lunsj. Fikk etter kort tid kraftig regn og motvind som jobbet i mot meg hele vegen hjem, ble en kald men ok tur, jeg tuslet på lette gir og en snittfart på ca 25 kmt i motvinden.

Torvet i Santaniy der vi lunsjet


Ble i dag totalt 105 km. Bena, eller knærne føles veldig bra om dagen. Så må passe meg så jeg ikke peser på for mye uten å ta hviledager. Har planlagt en hviledag søndag, men blir nok en time, halvannen på sykkelen da også, med lette tråkk.
Satt i dag på sykkelen i 4 timer 20 min. Totalt ute ca 5.5 time.


Har til nå i 2012 totalt syklet 1665 km

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar