Totalt antall sidevisninger

tirsdag 28. februar 2012

Dag 1 Mallorca 2012

Vi kom frem til hotellet Los Cactus på Playa de Palma kl 14.30 ... ble ingen wow faktor av hotellet akkurat, og ikke av maten senere på kvelden heller, blir tøft å holde ut med denne foringen i 3 uker når en er vant med standarden på Fontanellas. http://www.aparthotelfontanellas.com/ing_home.htm




Det ble en liten tur på sykkelen i dag, bare 38 km. Fant fort ut at noe var galt med styrelageret, hadde ingen kontroll  på sykkelen, den styrte dit den selv ville. Skal på verksted i morgen tidlig og forhåpentlig få fikset problemet. For de som er kjent så syklet jeg opp Deltabakkene, over til Lljukmajor og ned igjen til Palma. Kjente faktisk en del i knea i dag, det var ikke bra, kjenner litt smerter nå på kveldstid også, så spent på fortsettelsen.



Fyller fortsatt bra ut drakta ;-)  Må prøve å være flink med kosten nå, slik at jeg får av meg noen kilo også mens jeg er her nede. I fjor gikk jeg ned 200 gram her på 4 uker, hehe.. så litt mer måtehold må til.


Ellers i dag så har jeg og Trine som er med meg første uka, vært ute og spasert og tatt en cola 
(light på meg seff) like ved Fontanellas, som er hoteller jeg har pleid å ligge på tidligere. Det ligger ca 2 km fra hotellet vi bor på nå. 

I morgen blir det reparasjon av sykkel, og håper så på en liten tur på 6-7 mil i rolig tempo.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar