Totalt antall sidevisninger

mandag 20. februar 2012

Skitur i Grindlia på Biri

Søndag 19 februar var det dags for en knallfin skitur i Grindlia på Biri. Nydelig vær, knall sol, litt vind, men det gikk bra. Jeg hadde med meg venninnen Ingeborg fra Oslo, hun skal gå halvbirken på ski, så måtte jo vise henne vår flotte natur.. :-)

Vi gikk ut fra parkeringa i Klomsteinroa, til skihytta, der Ingeborg ventet mens jeg gikk stormyrrunden en gang. Deretter ble det vaffel og brus sammen med Kristian Bjørnstad og Kjæresten på verandaen av skihytta, før vi gikk mot klomsteinroa igjen. Ble akkurat 30 km på meg, ca 22 km på Ingeborg.


FILM FRA SKITUREN



Nydelig føre og sol. Sporene var blåst igjen på myrene, men perfekte ellers.


Meg på utstilling


Ingeborg i bra driv


Skihytta


Stormyrrunden


Klar for litt varme igjen på skihytta
etter fullført stormyrrunde


Tilbake ved bilen etter 22/30 km



Har handlet nytt treningshjulsett til raceren,
Mavic felger, ikke riktig så "kledelig" som carbonhjula... men men





TIL SALGS KR 12.000

Vellum Carbon. Shimano Ultegra/105. Mavic hjulsett. 1750 gram.



TIL SALGS KR 18.000

Vellum Carbon. Shimano Ultegra/105. Planet X Helcarbon hjulsett 1295 gram.




PROJECT STEALTH


Dette er så langt som jeg har kommet med Stealth sykkelen.
Har alt av deler liggende. Blir satt opp med en Sram Rival gruppe,



Min egen "hovedsykkel" på landeveg for 2012.
Trek Madone med Sram Red gruppe. 6.6 kg eks pedaler



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar