Totalt antall sidevisninger

mandag 13. februar 2012

Treningen begynner å gi resultater

Da er det en stund siden sist blogging ble gjort.

Siden sist har jeg trent jevnt og trutt, sittet en del på den nye VR rulla mi innendørs, veldig fint og morsomt så lenge jeg har 90" lerret foran meg som viser film av ruta jeg sykler, gir god inspirasjon. Det har også blitt noen få skiturer, sist nå i kveld sammen med Erik og Hans Petter. Det ble en times tur der vi la inn noen korte drag for å virkelig få igang pumpa.  I går var jeg sammen med Lillehammer CK i Stangehallen og trente 2 x 45 min rulletrening, Syklet totalt i ca 1t 45 min. Ble ca 55 km totalt. 

Ny og skummel opplevelse, kjøre rulle (for første gang)  med så mange, og i tillegg innendørs der svingene kommer veldig fort på deg.. Under er det link til filmen på youtube. Noen småbuggs innimellom på filmen, sliter med redigeringsverktøyet mitt.

Har du nettlinje som takler det så velg kvalitet HD 720 på filmen, nederst i høyre hjørne.



STANGEHALLEN MED LILLEHAMMER CK 12. FEB 2012
http://www.youtube.com/watch?v=71P7pUZ2VxY&feature=youtu.be


Jeg har også startet å redigere filmene fra fjorårets Mallorca tur, greit å få gjort det før jeg skal nedover igjen, kun få dager til nå :-)

Her er link til dag 3 på mallorca 2011.


MALLORCA DAG 3 APRIL 2011
http://www.youtube.com/watch?v=o1FlgHqpK2E&feature=youtu.be


I morgen drar jeg til Trondheim for å hente en ny landevegsramme og en god del sykkeldeler, skal prøve å få ferdig Trek Madone ramma mi til jeg drar nedover til Mallorca 28 Februar.

Har også startet med behandlinger av kneet i Drammen på helse +. Veldig flinke folk, gamle syklister som virkelig kan dette med sykkelskader. Hadde første behandlinga forrige uke, lå 2 timer på benken, var rimelig sliten etterpå. Men effekten virker bra, Skal ha 3 behandlinger til før jeg drar sørover i slutten av mnd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar