Totalt antall sidevisninger

lørdag 1. januar 2011

Årets første sykkeltur

Da er årets første sykkeltur unnagjort.. hadde tenkt meg ut i en times rolig tråkking, men fikk en liten melding om at Nina fra BIPP skulle ut og sykle, så da hang jeg meg på henne... dessverre............

Den timen jeg hadde tenkt i rolig tempo ble til 3 timer og 46 km med snittpuls på 175 bpm.. resulterte i en del ankelsmerter og at jeg møtte den beryktede "veggen" .. gikk totalt tom for energi 1 time før vi var hjemme, så Nina skal ha det at hun er tålmodig :-)
Så nok mat før en skal på tur er viktig..
Ble kastet innpå proteinshake og F1 shake fra Herbalife før det ble 3 grovbrødskiver ... så sofaen... flatt ut...

Og lenger har jeg ikke kommet meg enda vistnok......











1 kommentar:

  1. Skal være i god form for å holde følge med en BIPP'er på rolig langtur ser du :-p hehe...

    SvarSlett