Totalt antall sidevisninger

tirsdag 11. januar 2011

Skisesesongen endelig i gang

Da er det på tide å finne frem plankene og tusle seg ut i marka en tur. Satser på en skitur i lysløypa på Lillehammer i morgen onsdag og muligens torsdag. Lørdag blir det en tur i østmarka i Oslo sammen med Tone, det er i hvertfall planene.
Har i kveld vært på 70 minutters spinningtime på Elixia, og dette gikk overraskende bra med tanke på anklene.. skal forsøke meg på en spinningtime med Reaper Racing gjengen på fredag også, det er på SATS Lillestrøm.



Klargjøring av ski tirsdag kveld.  Hjemmelaget stativ

3 kommentarer:

  1. Det er min plan også, så da skal vi nok få det til :) Fine ski :) Terrasonic? Nanosonic?

    Sees på fredag.

    SvarSlett
  2. Hypersonic.. 3 år gamle tror jeg, var bra en gang i tida :-) bare så dumt at han oppå veger 10 kg for mye, så glien blir dårlig...

    SvarSlett
  3. Ok. Kunne bare de 2 navna jeg, men nå kan jeg ett til ;)

    SvarSlett