Totalt antall sidevisninger

tirsdag 25. januar 2011

Påmeldt på landevegsrittet Enebakk Rundt 01 Mai




Da er jeg påmeldt på mitt første landevegsritt overhodet.. Enebakk Rundt. 
Litt skremmende da jeg har stor respekt for den farten det kjøres i på disse rittene, men gleder meg også veldig. Dette rittet er kun 80 km, så blir nesten å regne som et temporitt.

 


Påmelding :   http://www.ikhero.com/



 
Skal kjøre i team sammen med 2. laget til Råholdt CK Team Reaper Racing,   "Rookie Reapers"

Den største utfordringen for meg blir å bli bra igjen i anklene, så jeg først og fremst får kjørt rittet, samt fungere i gruppa så lenge jeg ikke får trent noe sammen med dem før rittet. Jeg kommer hjem fra Mallorca, Spania kvelden før rittet, så blir en utfordring i seg selv å omstille seg fort nok, men heldigvis er det lite "jetlag" fra Mallorca til Norge ;-)




Diamat R2 Pinacle. 2010. 6,8 kg. Sram Rival







PS : HUSK Å FØLGE MED PÅ "TJUKKHOLMEN EPISODE 2" TIRSDAG OM EN UKE

Hvor mye har vekta blitt redusert... eller økt i fra utgangspunktet
som var 87.3 kg 01.01.2011






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar