Totalt antall sidevisninger

lørdag 15. januar 2011

Knallfin treningshelg i Oslo





Vi ønsker nye medlemmer velkommen.
Kanskje Norges sprekeste og tøffeste sykkelklubb.
Se etter oss på sykkelrittene. Vi skal synes, og høres..
Ta kontakt hvis du er interessert i å bli med i gjengen






Fredag ettermiddag satte jeg nesa sydover mot Lillestrøm og SATS treningssenter. Der skulle sykkelklubben jeg er medlem i, Råholt CK Team Reaper Racing ha felles spinningtime. Det var en 90 minutters time der det var lagt opp til blant annet makspulstest for de som ønsket dette. Det ble kjørt flere drag, der jeg selv prøvde meg på et par av dem. Min høyeste puls for kvelden ble 202.. følte at jeg hadde mer å gi, så jeg må få tatt en skikkelig makspulstest når anklene er noe mer stabile.

Etter spinningtimen bar det hjem til Tone der jeg og Andre ble servert hjemmelaget pizza.  veldig godt Tone :-)
Deretter ble vinflaskene sprettet en etter en.. og hodet ble først lagt på puta ca kl 04.  Koselig kveld.

Morgenen etter var det avtalt en runde i Østmarka på ski.. grunnet en meget hard fredagskveld ble denne turen for undertegende meeeeget hard..  energien var på bunn.. og bakkene tunge og lange .. mens Tone spratt opp kneikene som en ..... tja.. ett eller annet som spretter opp kneiker fort i hvertfall ...

PS : tror det er fordi hun har mer erfaring med dagen derpå økter :-)

Tror vi endte på ca 12 km til slutt.


Google oversikt over hvor vi gikk på ski

(Viser Tone sin treningsdata, puls, fart osv)



Magnus


Tone


Etter skituren reiste jeg inn til Oslo sentrum, Axelsons Body Work School http://www.axelsons.no/ og fikk en times massasje på beina, dette var knallgodt... og litt vondt. Anbefaler samtlige å koste på seg slik behandling av og til.








1 kommentar: