Totalt antall sidevisninger

torsdag 6. januar 2011

Jeg får "fight til døra" :-)

Nå er det 4 andre som har utfordret meg til "tjukkholmen" fighter etter at jeg la ut innlegget mitt i går om at jeg skal ned i vekt.. dette er supert, akkurat den motivasjonen jeg trenger :-)





Fight Nr 1

Motstander O.X
Førstemann ned 5 % av kroppsvekt.
Avsluttes ved 83 kg
Fight startet 06.01.2011
   Fight avsluttet ....................
 
 Resultat :   .......................


Fight Nr 2

Motstander W.K
Førstemann under 80 kg
Fight startet 05.01.2011
   Fight avsluttet ....................

 Resultat :   .......................


Fight Nr 3

Motstander D.C
Førstemann ned 5 kg
Avsluttes ved 82.3 kg
 Fight startet 06.01.2011
    Fight avsluttet ....................

  Resultat :   .......................


Fight Nr 4

Motstander U.T.P
Største vekttap i kilo fra
01.01.2011 til 01.05.2011

Resultat :   .......................




Jeg har plass,  tid og ego stort nok til å motta enda flere utfordringer :-)













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar