Totalt antall sidevisninger

søndag 15. januar 2012

Skitur med Lars Erik på Lillehammer

Hei
Nå er det en evighet siden jeg var her inne sist. Jeg har vært i et forhold som varte i 6 mnd, under denne tiden mistet jeg totalt fokuset på treningen, men nå er fokuset tilbake, og formen skal inn til sommerens sykkelritt..
Siden sist har jeg vært en tur på Gran Canaria, det ble ikke så mye sykling som jeg hadde håpet, men fikk prøvd både landevegssykkelen og terrengsykkel.





                                       Dag 1 på Gran Canaria. Jeg og Ida ex på et utsiktspunkt.


Dag 4. Opp mot Soria

Mot Soria

Soria




Første dag på 29 terrengsykkel





Ida opp en av de maaange bakkene



Avsluttet dagen med en god middag på Amadores stranda














                                                           Møtte andre nordmenn på tur også


                                              
                              Skitur på Lillehammer 14.01.2012














Etter skituren på 17 km og 1300 kcal forbrent ble det 45 min vekttrening på Elixia Lillehammer.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar