Totalt antall sidevisninger

tirsdag 3. mai 2011

Årets første tur med BIPP (Biri Pjall og Pedal) Søndag 01 Mai


TUR OM SNERTINGDAL

TOTALT 1975 KM


Søndag 01 mai var det 7 stk som møtte opp utenfor kiosken på Biri. 
Kjellis, Trygve, Lasse, Hans Ole, Anne Lise, Gunnar Johan og meg selv. Gunnar Johan var blitt tatt opp som fullverdig BIPP medlem etter sin strevsomme "prospect" periode, og bar stolt sin Bipp vest, akkurat som Hells Angels.. nesten samme opptakskrav også har jeg hørt.
Turen gikk på asfalt fra Biri til Redalen, opp Snertingdalen og over til Segård kirke og øvre veg ned mot Redalen igjen. Kjørte deretter grusveg og høgda til Biri igjen. Fin tur, bra vær og jevnt tempo..
litt over rolig sone 1 for min del.

Turen ble på 45 km. 1 time 50 min. snittpuls 140 (sone 1 fra 120-150)
Snitt temp 11 grader. 630 høydemeter. 1250 kcal



Oppmøte ved kiosken

Hans Ole, Gunnar Johan og Anne Lise

 "Gruppe 1" gjør et lite rykk på de andre ved Redalen, men vi samles igjen ved Kirka i Snertingdal

Kjellis er stri i blikket opp bakken ved Segård Kirke, bare spill for galleriet. Denne karen er i superform som alltid. Bare han starter på Rena så er en tid under 3.30 nesten en selvfølge... bare han starter ;-)


Gjør meg til for kameraet for å se minst mulig sliten ut..


Hans Ole blir en stødig konkurrent i år som de tidligere årene ...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar