Totalt antall sidevisninger

søndag 8. mai 2011

MTB tur Lillehammer 08.05.2011

MTB LILLEHAMMER

TOTALT SYKLET 2190 KM I 2011


DA ER DET PASSERT 5000 TITTERE PÅ BLOGGEN MIN SIDEN DEN BLE ÅPNET FØR SPANIA TUREN.. MEGET BRA :-)



Søndag morgen kl 08.45 gikk startskuddet nede hos Erik sør på Lillehammer. Litt kjølig og guffent, men syklet opp til Hans Petter der vi møtte enda en Contar kollega av gutta. Deretter ble det ringsvegutua opp til lysløypa, og deretter til kanalen. Der møtte vi ytterligere 2 karer til som skulle være med, samlet var vi 6 stk. Vi syklet over skistadioen der russen (russetreff 2011))  fortsatt gned søvnen og ølen (etter lukta å bedømme) ut av øynene. Noen av gutta mente at de gjerne skulle vært russ de også.. kunne ha noe å gjøre med at et par russejenter fremsto meget presentabelt selv om det var tidlig på morgenen :-)

Vi kjørte så lett fortumlet videre opp asfalten mot Nordseter, over til Sjusjøen langs vegen, og ned birkenløypa til Lillehammer igjen. Jeg fikk virkelig testet motet mitt med stiv gaffel og hard tail mot disse fulldemper og 29`r gutta, spesielt i teknisk steinete utforkjøringer..  men det er bare å slippe opp noen sperrer mellom ørene og la det stå til :-) morro var det i hvertfall...


Vi var ute ca 43 km,  3 timer på setet og jeg hadde en snittpuls på 133.  
120-150 = sone 1 for meg (maks puls = 208)
Snitt temperatur = 15 grader. Maks = 21  Min 10 ved oppstart.
870 høydemeter klatret. 1850 kcalorier.

Er godt fornøyd med helga. Ble totalt 175 km i bra vær og godt selskap (søndag).
Kunne ha kjørt begge turene noe roligere.  Må prøve å lære av dette så lenge det skal bli mye rene intervalløkter fremover. Trenger da overskuddet, kan ikke kjøre langturene for hardt da.





VIDEO FRA DAGENS SYKKELTUR


KLIKK PÅ LINKEN UNDER


http://www.youtube.com/watch?v=Z5Kq-gsY9HU










 Denne gav meg en del utfordringer i dag. alt av slag kjennes i marg og bein


Fotogen og fotomodellglad gutt



På tur forbi skihytta












Hans Petter. Utrolig sprek så kort tid etter kne operasjonen. Bra kjørt.



SMIIIIL Erik :-)









Samlet gjeng eks fotograf  ved slutten av turen





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar