Totalt antall sidevisninger

lørdag 7. mai 2011

Langtur til Tretten og Gausdal i sterk "Mallorca motvind"



LANGTUR I GUDBRANDSDALEN

TOTALT SYKLET 2145 KM  I 2011


I dag startet turen med en liten omveg om Moelv og Brøttum før jeg kjørte gjennom Lillehammer sentrum. Fortsatte deretter til øyer og kjørte gamlevegen så langt det gikk videre nordover før jeg måtte ut på E6 et stykke. Tok av ved Tretten og kjørte over brua og opp Musdalen til Svingvoll i Gausdal. Der møtte jeg en voldsom motvind som fulgte meg hele vegen nedover Gausdal, forbi Jørstadmoen og tilbake til Biri.

Var på setet i 5 timer. Ble 130 km. Snittpuls på 143 (sone 1 er fra 120-150. makspuls = 208) dette er alt for høyt, skule ligget på 125. Kjørte for hardt hele vegen.

9 grader c på det kaldeste, 23 på det varmeste og 15 i snitt. Når jeg kom opp til Gausdal så var temperaturen veldig god og fin. Kjørte kort oventil.
1035 høydemeter forsert. 3300 kcalorier forbrukt.
Max hastighet 64 kmt. Snitthastighet 25.8 kmt.


VIDEO AV DAGENS ØKT

TRYKK PÅ LINKEN UNDER


http://www.youtube.com/watch?v=Xf4wrEVgYdI




SMÅNSUTTER AV TUREN. 10 MIUTTERS FILM OVER


På tur inn mot Øyer





På toppen av Musdalen



Utsikt over Lillehammer Nord



Øyer



Øyer Nord



Tretten



Brua over mot Musdalen



Toppen av Musdalen







Gausdal



Tilbake ved Lillehammer





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar