Totalt antall sidevisninger

mandag 23. mai 2011

Langtur om Stavsjø

LANGTUR I STIV KULING

                  
 TOTALT SYKLET 2475 KM I 2011


Mandag etter jobb hoppet jeg rett på landevegssykkelen, skulle egentlig ha en hviledag fra setet, men god temperatur fristet meg big time. Det ble en rolig tur til Moelv, Gaupen, Stavsjø og Brumunddal før jeg satte nesa hjemover. Kraftig sidevind hele vegen, noe som var lite hyggelig over mjøsbrua.

Kneet var det ingen smerter i, så da blir det å satse på intervall i morgen, og forhåpentlig årets første ritt på lørdag.

Turen i dag ble 60 km, og jeg satt på setet i 2 timer og 10 minutter.

Jeg fikk også testet ut de nye klærne fra Foss Sykler, god kvalitet og tøffe i tillegg  :-)
Måtte posere på et bilde med selvutløseren.. og ja, det er en syklist og ikke en kulestøter det er bilde av ;-) I





 Brumunddal og Hamar





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar