Totalt antall sidevisninger

søndag 1. mai 2011

Mallorca dag 28. Avreisedagen.



AVREISEDAG FRA MALLORCA APRIL 2011


Fredag , dag 27 ble hviledag, ingen bilder fra denne dagen. Ble kun slappet av, spist godt osv.
Lørdag 30 april, dag 28 startet med litt pakking før frokost kl 08.30.
Pakket sykkel og bagasjen etter frokost, Skulle ikke reise før kl 18 fra hotellet. Brukte tiden til å oppdatere blogg og si hade til kjentsfolk. Morsomt å få lokale venner på en slik plass. Første dagen jeg kom til restauranten Dinos skrek kokken... Magnoooos.... selv om det var ett år siden sist, koselig :-)

Flyturen gikk greit, måtte åpne sykkelbagasjen min på flyplassen fordi jeg hadde lagt gass patroner til fylling av sykkeldekk i kofferten. Kunne vel ha tenkt meg at dette ikke var lov. Men kom meg etterhvert på flyet.


Nedskruing av sykkel


siste dag på stripa... vemodig som alltid



Men er fornøyd med oppholdet.. mange fine turer, og blitt kjent med masse flotte mennesker





Hotellet vårt. Fontanellas.




Et lite knippe bilder av noen av de flotte personene jeg ble kjent med på turen til Mallorca



Lene og Unni. Flotte og sporty jenter, lette å like :-)

Rigmor. Hønsemor og sjarmtroll

Roger. Lokomotiv og en av de sprekeste 40 åringene jeg kjenner.. Respekt !!!  Hadde mange gode samtaler med denne karen. Dype og ikke fult så dype ;-)


Michaella. Blid 24 7


Helge (nærmest) og kameraten. Herbalife kollega og utrolig spreke og koselige karer


 Johnny. Nytt lokomotiv og supertrivelig kar.


 Godjenta Janne :-)


 Ivar. Urolig koselig og hyggelig kar å snakke med, selv om han er vestlending.. hehe ;-)
Tar utfordringer med storm. Sporty :-)


Harald. Gammel storsyklist fra Ceres som fremdeles tråkker watt. Alltid blid og positiv.


Anna, En lokal jente fra fjellbyen Deia som jeg snakket med et par ganger. Sjarmtroll.


 Svenskerna... Kjørte et par turer sammen med disse gutta her. Koselig å bli kjent med dem.


Cati. Ble kjent med henne første uka, lokal jente fra Palma.


Gunn og Roy Magne. Radar-venne-par. Humoren henger løst og sjarmfaktoren er høy på begge to.


David. Snakkesalig Svensk/Norsk kar ;-)  kan utrolig mye om trening og hjelper gjerne andre rundt seg. Trivelig kille.

Vennepar av Lene som virkelig har trøkk i pedalene. Energibunter til tusen.



Takk for denne gang.

Får jeg det som jeg vil så treffer jeg igjen noen av dere på Mallorca i løpet av 2011/2012




THE END MALLORCA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar