Totalt antall sidevisninger

torsdag 8. mars 2012

Dag 10 på Mallorca 2012

Fjortisblogg....

Føler snart at denne bloggen kan legges ned, blir mer shopping og cafebesøk enn trening og sykling :-)

Og gjett hva... her kommer enda mer av det samme :-)




Ble hviledag igjen .. har bestemt meg for å ta det veldig rolig denne første turen, får jeg 1000 km på de tre ukene så får det være greit.. må tenke på kneet nå, så det ikke ødelegger neste tur, samt Italiaturen i Mai og resten av sommeren på sykkel.

Startet dagen med en walk på stranda, ble ca 8-9 km vil jeg tippe. tungt å gå i vannkanten, men godt for knea med annet enn brostein. 

Gikk så fra Hotellet og inn til Palma by, dette er litt i overkant av en mil,  så fikk da litt mosjon i dag, + flere timer frem og tilbake i byen.

Gikk totalt amok i en skobutikk, kjøpte 3 par joggesko, samt et par til i en annen butikk.. har joggesko nå en stund får jeg tro.. men så er jo joggiser favoritt "plagget" mitt også da :-)

Kjøpte jo nye joggesko i går også for de som husker det :-)

I dag ble det 2 par Adidas, 1 par Nike, og et par Gokkelimunke... som jeg ikke kjenner merket på.. Å ja, det er ekte vare, Palma by er den byen der jeg har sett mest merkebutikker samlet på en plass, hele byen er pakka av dyre eksklusive butikker som jeg ikke en gang skal prøve å uttrykke navnet på..





                                                                       (gokkelimunke)



Sånn .. da blir det ikke flere sko denne uka her, men skal jo være her den tredje uka også da ;-)


Satte meg ned på en kafe og prøvde å gli inn i mengden av alle de kule menneskene i denne storbyen,  morsomt å sitte slik å se på livet, og ikke minst alle dolledamene som går forbi.. men skuffende få veskehunder å se..  kanskje det er for kaldt for dem enda.. ang det.. vært ca 16-17 grader i dag, og varierende med sol.

                                                                      Full oversikt





Slik ser et staut (stut) Biring ut når han skal prøve å være urban i storbyen..

De innfødte syntes sikkert at jeg var rar, for det var en 
del damer som glante litt når de gikk forbi ;-) 

Tok bussen hjem til hotellet kl 17, slappet av litt før middag. Prøver å holde matinntaket nede på en dag som dette, jada jada ..  vet at læreboka sier noe annet..

Gikk på vekta i dag tidlig (morgenvekt før mat etter wc) .. har gått ned 1.8 kg på 4 dager, så noe skjer.. men vet jo ikke hva vekta jeg bruker er justert på, så blir spennende å komme hjem og sjekke hva nedgangen totalt har vært.

Resten av kvelden blir som alle andre kvelder, nettet, blogg osv... sikle litt på sjokoladeautomaten i hjørnet før jeg går og legger meg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar