Totalt antall sidevisninger

tirsdag 13. mars 2012

Dag 15 på Mallorca 2010

2 småøkter og fine opplevelser..  fikk litt godfølelsen..



I dag ble det en kort økt tidlig på dagen, ble bare 42 km, men tar med meg det også.. ville dele det opp i 2 omganger pga knesmertene. Har justert en del på kletsen under skoa i det siste.. Har i løpet av dagen klart å flytte knesmerten, hehe... vet ikke om jeg skal gråte eller le. men da tyder det på at det kan også ha noe med sittestilling og justering av klets/ pedal å gjøre. I går flyttet jeg setet 2 cm fremover, skjønner ikke hva jeg har tenkt på tidligere, sittet alt for langt bakpå.. dette vil også kunne stresse knea noe, får feil vinkel i tråkket.

Nytt av dagen er at jeg siste mila fikk strekksmerter i lysken, hehe, jeg bare ler.. har en svoger som har sliti lenge med dette, fikk det av sykling.. så skal det komme i tillegg nå så kapper jeg opp carbonsykkelen (syklene) og ... gjør et eller annet med dem...

Bilder fra dagens andre tur.. den første var på ca 45 km, og den andre på 60 km.. nydelig temperatur, 19,5 grad på veg inn mot Palma igjen kl 17 i ettermiddag.




                                                                     Nydelige veger :-)




Skimter Cura toppen der fremme







Middag på Dinos, pasta denne gangen.. første pastan på 2 uker..


Bare noe for damene ;-)



I morgen er planen å slappe av på dagtid.. sole seg litt, eller ta en tur inn til Palma by.. Deretter ta en kveldstur slik som i dag.. 6-8 mil kanskje.. har lyst på flere bakker, så kanskje det blir Cura eller Coll de Soller.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar