Totalt antall sidevisninger

torsdag 1. mars 2012

Dag 3 Mallorca 2012

I dag var det strålende sol, og alt lå til rette for en knalldag på sykkelen. Dro ut kl 10 etter først å ha hatt en cardio treningsøkt ved bassenget før frokost. Ca 30 minutter. Fant fort ut at benøvelsene skal jeg ikke utføre rett før jeg skal ut på sykkeltur:-)








Syklet i dag først opp Deltabakkene, inn mot Llucmajor, tok av østover igjen og mot glasshytta for dem som er kjent. Deretter kystvegen mot og gjennom Campos, til Felanitx, så en liten stopp ved kirka i Porreres, før jeg syklet tilbake til Llucmajor og ned igjen til Palma. Det ble totalt 95 km. Var totalt ute i 4 timer, usikker på hvor mye sykkeltid det ble. Godt og varmt, kjørte med kort bukse og kort trøye på siste halvdel av turen.



Ved utreise i dag tidlig


Tissepause rett før Campos


En av mange småbyer på turen


Kirka i Porreres


Tilbake i solsteiken på Playaen, jeg og Trine delte en liten Pizza... 
lov det etter 2000 kcal forbrendt på turen.


Spaserte 6 km etter sykkelturen


En eller annen form for helligdag i Mallorca i dag, så masse folk over alt.



I morgen blir det hviledag. Tar en tur inn til Palma by på shopping.  Kvelden har gått med til å slappe av, skru litt sykkel osv. Skal i morgen kjøpe meg mye hjul til sykkelen, hadde noen "ekle" lyder i forhjulslageret i dag, mulig de klarer å fikse det. Men greit å ha noen billighjul på de flate lange etappene nå i starten.

Kjenner det på kroppen at det nesten ble 10 mil i dag, lenge siden det var så lange turer, men godt sliten.

Sees ;-)



1 kommentar:

  1. Hei..:)..Ser så godt/varmt ut, deiiilig..Kos deg videre..)

    SvarSlett