Totalt antall sidevisninger

fredag 2. mars 2012

Dag 4 Mallorca 2012

I dag har det vært hviledag for meg her på øya, men nå som kvelden er her så er jeg mer sliten og trøtt enn om jeg hadde syklet 15-20 mil..  Vi startet dagen med klesvask, eller vi er vel litt feil å si.. Trine stod for vasken av treningsklærne mine, slik skal det være ;-)






Etter vask av tøy var det levering av sykkel til Rafael som holder til i samme bygget som hotell Fontanellas, han skulle sette på nytt hjulsett til sykkelen min, og samtidig justere sykkelen litt. 
De sorte fremst ble satt på sykkelen i dag, de i sølv bakerst kjøpte jeg en uke før jeg dro,  
og har dem hjemme til en annen sykkel, veldig solide og sterke felger til trening. 



Deretter tok vi bussen til Palma sentrum, der det ble litt shopping, cafe besøk og trasking i gatene.

Palma sentrum


Så ble det lunsj på en restaurant med nydelig utsikt over havet og havna, samt katedralen som vi skulle besøke senere på dagen.

Bildet tatt gjennom vinduet på restauranten



Den kjente katedralen i Palma


















Tok bussen hjem ca kl 16, hentet sykkelen og labbet slitne mot hotellet.. kadavermaten fra middagen er fordøyd, og jeg sitter nå i en alt for stor skinnsofa i lobbyen, føler meg som en hobbit..

I morgen blir det ny langtur.. lyst på bakker, men får se.. time vil shåw



1 kommentar:

  1. Hei Magnus :) dette såg bra ut. Savner sykkelturene i varmen. Kos deg videre

    SvarSlett