Totalt antall sidevisninger

lørdag 3. mars 2012

Dag 5 Mallorca 2012

En hard dag på "jobben"

Satte nesa nordover kl 10.00 i dag også, greit å vente så lenge pga de kalde morgenene.  I dag var det overskyet og kraftig vind, noe man på sykkelen sjeldent liker alt for godt.




Syklet langs flyplassen og mot Petra, gikk veldig fort nordover de første 5 milene, lå mellom 40 og 50 kmt på lav puls på strekkene, morsomt der og da, og bad til gudene om at vinden skulle snu midt på dagen slik den av og til gjør her på mallorca, men nei....


Stoppet kort på torvet i Petra før jeg satte nesa mot Sineu.


Torget Petra


Kirke Sineu

Tok en cola light på Torvet i Sineu







Viser dagens rute. Startet rett øst for Palma

Ble totalt 115 km i dag. Harde mil tilbake mot Palma. Prøvde å kjøre litt på tvers av vinden, men ikke lett.
Etter 60 km gikk jeg tom for energi, hadde med meg en 0.5 flaske med vann og en med Herbalife Prolong, skulle startet på Prolong flaska etter en time, men ventet til det hadde gått 2.5 time, og da var var lageret slutt... fikk i meg halve flaska og var i fin form igjen, Herbalife 24 Prolong er et veldig bra produkt for lengre turer over en time. Erstatter gel, energidrikke og delvis mat. Spise kun en stk proteinbar på turen.


Turen ble avsluttet på Dino`s restaurant med en spesialbestilt kyllingsalat. Har fått lagt inn rugbrødet mitt der, slik at jeg får servert salat med kjøtt og rugbrød etter hver tur.

På kvelden i kveld ble det en tur ut på meg og Trine, spiste en is på playaen og tok middagen ute siden det var lørdagskveld, ble pizza som ble nesten spist opp,men greit det når jeg forbrant 
ca 2800 kcal på turen i dag.



Ha en fin lørdagskveld alle sammen :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar