Totalt antall sidevisninger

søndag 3. april 2011

Mallorca dag 1 2011

Da er vi på plass på Mallorca, landet 10.30 på Palma flyplass. Som ofte er så er noen mindre heldige enn andre, og må reise fra flyplassen uten bagasjen sin... gjett hvem.....  Fikk med meg sykkelen og håndbagasjen, men ikke "hovedbagasjen" med alt tøy, toalettsaker, sko og en del sykkelutstyr. Så derfor har jeg ikke kommet meg på sykkelen i dag. Det ble levert rapport om mistet bagasje, men etter tlf nå i kveld er den fortsatt ikke funnet. Håper den dukker opp.
Ellers så er det 22 grader og sol, så dagen ble brukt til handling av mat og nødvendig utstyr, litt soling ved bassenger osv (jada, panna er allerede solbrent, selv ved bruk av krem)  Nå er middagen fortært, og planlegger morgendagen med innkjøp av det sykkelutstyret som lå i bagasjen, slik at jeg kommer meg ut på tur..


Venter på flybussen fra parkeringsplassen og inn til terminalen


Terminalen


Norwegian som mistet bagasjen min :-(



Stranden rett utenfor hotellet Fontanellas der vi bor



Merkelig komposisjon av fotografen , hehe..


Resten av Reaper Racing gjengen i nye drakter.. tøffinger :-)


PS : som fryktet så er ikke nettspeeden av den beste på hotellet, så kan bli tungt å laste opp filmer etterhvert.. men skal gjøre noen forsøk.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar