Totalt antall sidevisninger

lørdag 9. april 2011

Mallorca dag 7 2011




Hviledag med 27 varmegrader


Tjukken steiker bacon


I dag ble det virkelig en hviledag, kun soling og avslapping. Gikk en liten tur på playaen, men vendte fort nesa hjemover til hotellet. Ellers så har jeg hatt service på sykkelen siden sist, vår kjære mekaniker Frank fra Tyskland gikk over sykkelen og endret og fikset alt han ikke likte ved den. Fikk også satt på en 
Dura Ace bak kassett  som gir en noe lettere gir slik at det blir enklere for meg å vispe opp fjellene, slik at jeg kan spare bena og anklene litt. 


Min kjære


Vår faste restaurant


Slitne lanker...


Det ble også en halv times massasje på bena i dag, var veldig godt ettersom jeg kjente litt i ene leggen etter hardturen i motvind fredag. I morgen er det planlagt 12-15 mils rooolig tur sammen med en av de svenskene jeg kjørte med fredag. De to andre skal kjøre sykkelritt her nede i morgen. Har også hatt kontakt med noen karer fra Rana Sykkelklubb som ville ha meg med på tur.

Ps : skal sies at lørdagskvelden blir veldig lite spesiell her nede, alle dager blir like... så lurer på hva jeg skal finne på for å finne helgefølelsen..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar