Totalt antall sidevisninger

onsdag 6. april 2011

Mallorca dag 4 2011

Hei..

I dag var det bestemt hviledag.. jeg og Camilla skulle til Palma sentrum og shoppe litt. Vi fikk den supre ideen om at vi skulle gå fra Fontanellas (hotellet) og til byen.. mitt grove overslag var ca 5-6 km...
Som bildet under viser så var det litt lenger enn det :-)



Viste seg at det ble ca 12 km i "ganglinje" ... dette brukte vi "litt" tid på ;-)





















Ble vitne til en liten ransakelse på beachen.. Spania har vel også sine sorte får..

Fine sykkelbaner over hele byen. Plager ikke bilistene da.

Såååå blid.......


Katerdralen i Palma. Ble lunsj rett på andre siden av elva for katedralen.

Palma


Som hos de fleste barn kom smilet frem ved å få iskrem

I Palma ble det handling av Hilfiger sokker til barn... gjett hvem som kjøpte det ??? Og jeg fikk kjøpt nye sokker etter 4 dager i samme paret...  Nice....
Det ble Taxi hjem etter et par timers shopping og cafe besøk..

Kl 18 dro jeg ut på en 1.5 times sykkeltur, bare rolig visping... 
I morgen er planen ca 4 timer på relativt flatt terreng, vurderer en tur langs østkysten til Campos.. 
Vurderer også 2 sett med sykkelbukse (2x padding) vondt i ashlet.....

PS : fikk også den gledelige beskjeden at min koffert var funnet på Gardermoen, de skal sende den til Palma i morgen torsdag... Takk for hjelpen søster og mamma...  :-)




2 kommentarer:

  1. Bare hyggelig kjære bror..Vi ble sååå glade her og..Så fint å følge med på dagene dine her inne..Keep up the work;-)..Fiiine bilder, stas å få sjå!!!

    SvarSlett
  2. Hadde bare vært så enormt mer morsomt å fått lagt ut filmer... men skal se om jeg får laget en samlefilm fra første uke og finne en internettcafe som har stor nok nettkapasitet til å takle opplasting. Vondt i rumpa i dag (torsdag) men skal bryte meg på tur kl 09 nå.. Litt kjølig nå på morgenen her, men får ta med meg litt ekstra klær :-)

    SvarSlett