Totalt antall sidevisninger

søndag 17. april 2011

Mallorca dag 15 2011

FIN LANGTUR I ROLIG TEMPO MED EN FIN GJENG

TOTALT 1000 KM

Dagens økt gikk fra Palma og nordover mot Alcudia. Litt rundt om i dette området 
(hadde med oss kjentmann som fører, så tenkte ikke så godt over alle plassene vi var innom)
Vi lunsjet ca en time i Selva, før vi kjørte litt kroker og kriker hjemover. 
Jeg hadde en rolig og fin tur i dag, snittpuls på ca 140 og ble 110 km totalt.
Ca 900 høydemeter.
Var totalt ute i ca 6 timer inkl lunsj


Fra første stoppen der vi prøvde å få oss en matbit.


Men vi hadde glemt at det var palmesøndag, og var lite ledige plasser å 
finne på de lokale restaurantene. Mange lokale ute i gatene.






Fikk oss en liten pust i bakken









Fortsatt på søken etter mat ......


Lokomotiver Janne Mollan in action ... maskindame..


Her har Janne til høyre lurt meg opp i nesten 170 i puls... 
også jeg som er så vanskelig å erte opp til å spurte..




Nok et lokomotiv... Lene Vissebråten....


Lunsj i Selva







På veg ut fra Selva







Flinke og kjører på lang lang rekke




Ædda Bædda ...Her blir jeg mobbet fordi jeg akkurat har tapt en spurt..





Sykkelturen avsluttes med en iskald øl på playeaen ved hotellet.. Bra tradisjon :-)

1 kommentar:

  1. Åhhhh, så fint dekk har det..;-)..Knallvær her og i dag..+ 32,5 i solveggen...I går var det 2 påsett som lammet, så nå er det i gang her..Kos dekk videre..

    SvarSlett