Totalt antall sidevisninger

fredag 1. april 2011

Siste Tjukkholmen før avreise til Spania

Da er snart avreise til Spania et faktum.. Siste mnd har ikke vært som ønsket pga mye sykdom og dårlig form. Slanking har derfor vært lite i fokus. Jeg har heller måtte tenke på å få i meg nok næring slik at jeg skulle bli i form igjen til avreise. Dette har ført til følgende som du ser under på bildet...



01.04.2011




01.03.2011



Som dere ser så er dette en oppgang på 1.5 kg siste mnd.. Jeg har ikke foretatt scanning denne gangen, rett og slett fordi jeg ikke har rukket det. Jeg får kaste meg rundt nå og pakke sykkel og det som skal være med. Viste seg i går at den esken jeg hadde fått først ble for liten for sykkelen, så da fikk jeg nok en gang god hjelp fra Sport 1 på Strandtorget som på et blunk klarte å oppdrive en som passet. 

Jeg drar til Spania og Mallorca natt til søndag 03 april.. så da sees vi der nede ... :-)

Satser på en hyppig oppdatering av bloggen der nede den kommende måneden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar