Totalt antall sidevisninger

tirsdag 5. april 2011

Mallorca dag 3 2011


MORGEN TIRSDAG

Da våknet vi endelig til skikkelig sydenvær.. vindstille og varmt. Etter en god frokost og litt fotografering bærer det nå rett ut på sykkelen, planen hvis beina vil er en tur på ca 60 km til Bunyola, ved foten av fjellene. Skal vente 2 uker med å starte klatringen i fjellsidene. Bildet er tatt i dag tidlig rett utenfor hotellet. 

Ha en fin dag alle sammen :-)








ETTERMIDDAG TIRSDAG

PS : Klikk på bildene hvis dere vil se dem større

Da ble det totalt ca 4 timer på setet i dag, vet ikke hvor mange km, men tipper ca 75 .. må få kjøpt meg en billig computer en av de første dagene. Turen gikk fra Palma til Lucamayor, Arginin og ned til Palma igjen. Måtte etter ca 3 timer stoppe og putte innpå litt dårlige kalorier.. bare vann i varmen ble for lite..

 Men godt smakte det...


 Bare så synd at det ikke er på langt nær så mye 
power i de bena som det ser ut til..

Stopp nr en etter 1.5 time.. strekke ut litt og nyte sola















No Speed...

Speed.......


Strandpromenaden ved Palma by





Flere lokale severdigheter......


Hotellet jeg ligger på til høyre.. knallbra beliggenhet...


Den lokale restauranten der måltidene rett etter
sykkelturene blir fortært.. Dino`s Restaurante...



I morgen blir det hviledag, mulig en liten tur på ettermiddagen. Blir heller shopping inne i Palma sentrum.. siden kofferten min ikke dukker opp så er det diverse jeg må handle. Bena har vært veldig bra i dag, så må skynne meg sakte fremover. Har god tid på meg til å få mil i beina.

Ellers så må jeg vel bare innrømme at dette er livet... komme til dekket matbord.. få på seg sykkelklær og ut på sykkelen i nydelig vær og fin natur.. kose seg med mat og øl i sola etter turen, og bare slappe av på kveldstid.. helt perfekt.. :-)



1 kommentar:

  1. Ja du har det godt du Bror, sjøl om kofferten ennå ikke er på plass...Missunner deg dette altså..Kos deg videre, og ta ingen sjanser..Vi ska ha deg helskinnet hemmat;-)

    SvarSlett