Totalt antall sidevisninger

mandag 4. april 2011

Mallorca dag 2 2011



Våknet til en vanvittig vind i dag, nordavind fra ælle kænter....
Fikk handlet litt sykkeldeler (som fortsatt ikke har kommet med bagasjen min, begynner å lure på om den i det hele tatt dukker opp) slik at jeg kom meg ut på en liten sykkeltur. Hadde tenkt meg mot Bunyola, men snudde etter ca en km pga motvinden, tenkte at den ikke var god medisin for beina mine.. Kjørte heller til sørenden av playaen, og opp til Lucamayor, og deretter ned igjen til Palma. Kjørte veldig rolig og brukte akkurat 2 timer.



Tatt på nøyaktig samme plass som i fjor, 
 turen i dag ble også akkurat samme rute som tur nr 1 i 2010




Endelig på hjul !!!!








Jeg og Camilla deler en pizza etter hjemkomst på den lokale bula.. 
Det fårete smilet tror jeg skyldes en lokal skjønnhet... Skulle i hvertfall ikke forundre meg.



Etter sykkelturen ble det bytte av rom, hadde fått feil rom første dagen. Spiste middag og tuslet en tur på beachen etterpå. fikk tatt 185 bilder i solnedgangen på ca 30 minutter.. er ikke det effektivt så vet ikke jeg, og Camilla tålmodig som bare det. Ble også litt drugs på den lokale apoteksjappa....


Playaen øst for Palma







1 kommentar:

  1. Jammen godt at noe er positivt oppi alt det andre da..Heldig me dværet denne gangen;-)...Krysser både fingre og tær!!!!

    SvarSlett